SMILE
neemt al het werk uit handen:
✓ Het verwerken van werkurenbrief
✓ Het verlonen van uitzendkrachten
✓ Het bijhouden van personeelsdossier
✓ De facturatie
✓ De controles op wet- en regelgeving
✓ Het documentenbeheer
✓ Het doorgeven van ziekte en verzuim
✓ De betaling van vakantiegeld etc.
Het enige wat
SMILE van u verlangt, is dat u wekelijks controleert of de uitzendkracht het juiste aantal gewerkte uren opgeeft en hiervoor handtekening zet.
Wij hebben onze backoffice uitbesteed aan een volledig gecertificeerde payrollbedrijf (SNA gecertificeerd; NEN 4400-1; ABU- lidmaatschap)
Payrollbedrijf draagt zorg voor de facturatie en debiteurenbeheer. Door uitbesteding van onze backoffice kunnen wij ons meer richten op het maken van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat.
Payrollbedrijf draagt zorg voor de facturatie en debiteurenbeheer. Door uitbesteding van onze backoffice kunnen wij ons meer richten op het maken van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat.
Wij werken volgens de ABU- Cao (Algemene Bond Uitzendondernemingen).
Deze cao is gedurende de gehele dienstbetrekking op alle uitzendkrachten van toepassing.
✓
Als uw uitzendbureau het keurmerk heeft van de Stichting Normering Arbeid (SNA), beperkt u het risico dat ú aansprakelijk wordt gesteld voor niet afgedragen loonheffingen en btw.
✓
De SNA beoordeelt Nederlandse uitzendbureau volgens de norm NEN 4400-1: er wordt getoetst of uitzendbureau voldoet aan alle verplichtingen die voortvloeien uit hun bedrijfsactiviteit: het ter beschikking stellen van arbeid.
✓
Is het uitzendbureau lid van een bracheorganisatie? Brancheorganisaties stellen kwaliteitseisen aan hun leden, controleren of zij de cao naleven. Lidmaatschap is daarom een aanwijzing dat u zaken doet met een betrouwbaar uitzendbureau.